martes, 29 de abril de 2014

Empire State:el més alt de Nova York és una torre d'oficines de 102 plantes a la ciutat de Nova York.Va ser construït entre 1929 i 1931, durant la Gran Depressió. D'estil art déco, va ser dissenyat per l'estudi d'arquitectes Shreve, Lamb and Hermon.Gràcies al baix preu de la mà d'obra durant la Gran Depressió, la seva construcció es va dur a terme en tan sols 410 dies, on 3.400 obrers van treballar-hi alhora.

Aquest edifici, des del seu origen ja va ser protagonista d'un dels més grans films de Hollywood, "King Kong".
Actualment es pot pujar a l'observatori situat a la planta 86, des del qual hi ha unes vistes sorprenents de tot Manhattan.

No hay comentarios:

Publicar un comentario